°دلـــــتنگے هاے بــــــــــ♡اران°
°دلـــــتنگے هاے بــــــــــ♡اران°

°دلـــــتنگے هاے بــــــــــ♡اران°

حال من....

این بار آمده ام بگویم که من خوبم ...

فقط کمی ...!

بی حوصله ام...

میخواهم بگویم دلتنگم...

میخواهم بگویم تو را کم آورده ام...

ولی باید حرف هایم را مچاله کنم

چون باید خوب باشم....

پس مینویسم که...!

من خوبم ...

اما این روزها...

روزهای نزدیک سال نو...

آسمان روی سرم سنگینی می کند!

روز هایم کش آمده ...

هرچه خودم را به کوچه بی خیالی میزنم!

باز سر از کوچه ی دلتنگی در میاورم...

این روزها تمام ابر های اندوه در چشمان منند...

ولی نمیدانم چرا ...

نمی بارند ...!

شاید بخاطر این باشد که ...!

من خوبم ...

تمام خنده هایم را نذر کرده ام که گریه ام نگیرد...

چون من خوبم...

اما وای از شب هایم...

نمیدانم چرا این روزها ...!

فقط ...

 هی آه میکشم...!

آنقدر سوزناک ...!

 که میتوانم

با این همه آه دنیا را خاکستر کنم...

اما حیف که ...

من خوبم ...

فقط کمی دلواپسم...

کاش قول گرفته بودم از تو!!!

برای کسی از ته دل نخندی...

می ترسم مثل من عاشق خنده هایت شود...

حال و روزش شود این ...

تو که نمی مانی برایش !  آنوقت مثل من باید...!

آرام باشد ... خوب باشد ...

دوباره نیامده ام که ...

شروع کنم...

نترس اصلا تمام نشده ...

که بخواهم شروع کنم!

همین ...!

دلم برایت تنگ شده را هم !!!

به تو نمیگویم ...

تو راحت باش ...

باورت میشود ؟من خوبم...

در پایان حرفهایم...

نمیدانم چرا...

در این شبها...

دلم هوای آغوشت را دارد...

موهایم بد جوری بهانه دستانت را میگیرد...

کاش میشد فقط شب بخیر...

شبها را بگویی...

تا آرام بخوابم...

لالایی ها یت پیشکش...

آمده ام بگویم ...

دلم برایت تنگ شده است...

ولی نمیدانم چـــــرا...

اینقدر چشمانم ضعیف شده است که...

نمی توانم ببینمت!!؟  

همین آماده ام که بگویم ...

من خوبم...





نظرات 10 + ارسال نظر
♥LOVE♥ چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 11:55 http://mafalove.blogfa.com

خوشحال از آنیم ک "حج" میرویم/ غافل از آنیم ک کج میرویم!

کعبه ب دیدار خـــدا میرویم/ او ک همین جاست کجا میرویم؟؟؟

حج ب خدا جز ب دل پاک نیست/ شستن غم از دل غمناک نیست

شب همه شب در پی "امن یجیب"/ روز همه روز در پی مکر و فریب

یکی حج می رود سالی دو سه بار/ کنارش خواهرش نادار و ناچار

یکی از کربلا و شام گوید/ برای فخر بر اقوام گوید...

♥ LOVE ♥ شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 11:59 http://mafalove.blogfa.com

دُخــــتــــرِ سفیـــد و پسر قد بلند مـــِــثل الــــکــل میمــــونه
دیــــر بــــــجُــــنـــــبی می پَــــــره ^___^

راوی عشق سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 10:54 http://www.tanhaaaae.blogfa.com

سلامتی پـســــــــــــــــرا نه واسه ریشو
قدشون....
واسه معرفتشون!
سلامتی دختــــــــــــــــــرا نه واسه چشمای نازو
پوستای صافشون...
واسه ی قلبای پاکشون !
سلامتی خــــــــــــــــــودم نه واسه این حرفام...
واسه اینکه مرهــــــــــــــم ندارم واسه دردام !.

“روزهایی هست
که دلم می‌خواهد زندگی
در پشتی داشته باشد،
که از در پشتی فرار کنم و
به قول قدیمی ها
بزنم به چاک!”
شرمین نادری

زندگی تعداد دم و بازدم ها نیست

بلکه لحظاتی هست که قلبت محکم میزند

بخاطر خنده،بخاطر اتفاق های خوب غیره منتظره ،

بخاطر شگفتی،بخاطر شادی ،

بخاطر دوست داشتن های بی حساب،

بخاطر مهربانی،بخاطر عشق ...

راوی عشق یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 10:33 http://tanhaaaae.blogfa.com

سلامتی پـســــــــــــــــرا نه واسه ریشو
قدشون....
واسه معرفتشون!
سلامتی دختــــــــــــــــــرا نه واسه چشمای نازو
پوستای صافشون...
واسه ی قلبای پاکشون !
سلامتی خــــــــــــــــــودم نه واسه این حرفام...
واسه اینکه مرهــــــــــــــم ندارم واسه دردام !.
\

افســوس اگر انسان روزی همپایه کسانـی شود که دوستــشان دارد
اگر به آن سـعادت پر فـروغی که آرزو می کند نائل شود
خواهد دید که آن هم سرابـــــی بیش نــیست …
ژان کریستف / رومن رولان

سلام
ممنونم لطف دارین
یه دختریم یه پسر البته من همیشه نظراتو تایید میکنم و جواب میدم دختر دریا هستم ممنونم که به کلبه ما سر میزنید

سلام خواهش میکنم..شماهم همیشه منو خوشحال میکنید که سر میزنید

رفته بودم سر حوض
تا ببینم شاید، عکس تنهایی خود را در آب...
آب در حوض نبود
ماهیان می گفتند:
هیچ تقصیر درختان نیست
ظهر دم کرده تابستان بود
پسر روشن آب، لب پاشویه نشست
و عقاب خورشید، آمد اورا به هوا برد که برد...............

زیباااا

راوی عشق یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 10:31 http://www.tanhaaaae.blogfa.com

حقیقت این است...

فرودگاه ها بوسه های بیشتری از سالن های عروسی به خود دیده اند!!!

و دیوار بیمارستان ها بیشتر از عبادتگاه ها دعا شنیده اند!!!

به راستی چرا اینگونه ایم؟؟؟

همه چیز را موکول میکنیم به زمانی که چیزی در حال از دست رفتن است..!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.