°دلـــــتنگے هاے بــــــــــ♡اران°
°دلـــــتنگے هاے بــــــــــ♡اران°

°دلـــــتنگے هاے بــــــــــ♡اران°

خدایااا

٠•●خـدایـــا


مـےتونَـم چـَند لَـح ـظــہ بـاهـاتـ خَلـوَتـ کـُنـــَم؟


قـولـ مـ ــے دَهـَم


بیـشـتَر اَز چَ ـند لَـحظـہ وَقـتـت را نَـگـیـرَم


گـــوشِـتـ ُ بــیار جـ ِلـــو...


بیــا

نَـزدیــکـ ـتَـر...


مـَـن خَ ـستـ ِه اَم


مــےشنَوـے؟….●•٠·






نظرات 14 + ارسال نظر

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن

چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

لایک داشت واقعا

گفتم :
" خدایـــــــــــــــــا "
دلم را شکست و رفت ...!
چکار کنم ...؟!
گفت :
نگران نباش او هم براى خوشبختى
به آسمانم رو مى اندازد ...

خیلی قشنگ بود...مرسی

من دلم گرفته است هر چه می روم نمی رسم ردپای دوست…کوچه باغ عشق… سایبان زندگی کجاست ؟؟؟

راوی عشق یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 11:03 http://www.tanhaaaae.blogfa.com

دوسـت داشـتـن یـه نـفـر دیـوونـگیه ،





دوسـت داشـتـه شـدن تـوسـط یـه نـفـر یـک هـدیـه سـت




دوسـت داشـتـن کـســی کـه دوسـت داره وظـیـفـسـت ،




امـا دوسـت داشـتـه شـدن تـوســط کـســی کـه دوســــش داری زنـــدگـــیــــه !

مجبورت نمیکنم


از راهی‌ که رفته ای



دوباره برگردی



فقط گاهی بیا



زیر تنهایی‌‌هایم را کم کنم



سر نرود...

قالی نیمه کاره ای

توی ذهن تو ام


به دارم بکش.

یک درختِ پیرم و سهم تبرها می‌شوم
مرده‌ام، دارم خوراکِ جانورها می‌شوم
بی‌خیال از رنجِ فریادم ترد‌ّد می‌کنند
باعث لبخندِ تلخِ رهگذرها می‌شوم
با زبان لالِ خود حس می‌کنم این روزها
هم‌نشین و هم‌کلام ِ ‌کور و کرها می‌شوم
هیچ‌کس دیگر کنارم نیست، می‌ترسم از این
این‌که دارم مثل مفقود الاثرها می‌شوم
عاقبت یک روز با طرزِ عجیب و تازه‌ای
می‌کُشم خود را و سرفصلِ خبرها می‌شوم!

زنده یاد نجمه زارع

ممنونم ازت دوست عزیز..ببخشید من یه مدت نتونستم سر بزنم

خیلی سخته...!!!
که برای دیگران مثل کوه استوار باشی اما....
تو خودت آروم آروم بشکنی...!!!

ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﺭ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺒﯿﻨﯽ ...


ﺍﮔﺮ ﻋﺸﻖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ،


ﻋﺸﻖ ﺑﻮﺭﺯ .......


ﺍﮔﺮﺻﺪﺍﻗﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ،


ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ ﺑﺎﺵ .....


ﺍﮔﺮ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ،


اﺣﺘﺮﺍﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭ


ﺩﻧﯿﺎﭼﯿﺰﯼ ﺟﺰ ﭘﮋﻭﺍﮎ ﻧﯿﺴﺖ....

همه ی این ها برای توست

تا لبخندی بزنی

و من

آرام بگیرم

سازِ دست هایم را کوک کرده ام

تو را می شناسد

مگر می شود

خاطره باشد و تو نباشی....؟

کافیـست

نه با چشم،

با دلــــــت

مرا بخوانی

قشنگ بود ممنونم

زندگیست دیگر!

همیشه که همه رنگ‌هایش جور نیست،

همه سازهایش کوک نیست!

باید یاد گرفت با هر سازش رقصید،

حتی با ناکوک ترین ناکوکش...

اصلا رنگ و رقص و ساز و کوکش را فراموش کن!

حواست باشد به این روزهایی که دیگر برنمی گردد...

به فرصت هایی که مثل باد می آیند و می روند و همیشگی نیستند،

به این سالها که به سرعت برق می گذرند....

مرسی که بهم سر میزنی

راوی عشق چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 21:09 http://www.tanhaaaae.blogfa.com

█ میــــــشِه تَـــنهایی بــ ــازی کَــرد

█ میـــشِه تَـــنهایی خـــَندیـد

█ میــــــشِه تَـــنهایی ســَفَر کـــَرد

█ ولـــی خـــِیلی ســـَختِه تـــَنهایی...

█ تـــــَنهایی رو تَـــحـــَمُل کـــــَرد...

لایک.واقعا

کلبه تنهایی دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 18:22 http://www.mohammad0parisa.blogfa.com

ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺠﻮﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﺁﺩﻡﻫﺎ ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ !
ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ی ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﭘﺲ ِ ﺫﻫﻦ ِ ﺗﻮ ، ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺎﻗﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ…
ﺁﺩﻡﻫﺎ “ﺗﻤﺎﻡ” ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ …!

ممنون از اینکه سر میزنی

foti joon چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 19:09

سلام عخش خودم مثل همیشه پرفکتی
عاششششششششششششقتم

مرسی عزیز دلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.